domingo, 1 de abril de 2007

L´ARC EN CIEL


Como Midori quería baixar uns videos onde aparecera Hyde pois aqui lle deixo tres do seu grupo L´arc en ciel, realmente ata o de agora pasaba un pouco do jrock pero estou descubrindo moi bós grupos! xa me vexo dentro de pouco tamén con chea de discos e videos como có jpop XD

A verdade é que cando vin Kagen no Tsuki xa me fixara en Hyde pero non me molestei en mirar a súa música ata que agora veu a pelicula Midori e me iluminou jajaja

Arigato por recordarmo!

Os que non saiban nada deste mundillo dálle unha oportunidade porque merece moito a pena^^

Pando Package

Pando Package

Pando Package

2 comentarios:

Noe dijo...

Arigatou!!!!
Noe-chan non sei como agradecerch o dos videos ne^^
pideme o que queiras e farei todo o posible, ata ir a xapon e darche a Ryo jeje
Hai, Hyde e un pedazo ikemen dos pes á cabeza, a súa voz e preciosa, bueno... todo el é precioso ^^
L'arc-en-ciel é un grupo magnifico, cunhas cancions moi boas e claro esta soan moi ben, que pedazo melodias ne^^

outra vez ARIGATOU!!

noelinha dijo...

de nada!! que facil e facerte ir a Xapon logo! jajaja ala xa sabes quero a ryo para mañan XD
xa sabes que eu subo o que ti queiras que eres a mami^^