sábado, 26 de mayo de 2007

Algunhas fotiños

O sábado pasado na aldea déuseme por sacar fotos, como de costume e como me acompañaba Midori/Patori pois de paseo saquei unhas fotiños moi chulas (dinme conta que ese lugar é máis bonito do que pensaba^^)
O carballo do que se namorou Midori e que eu descubrín logo de case 22 anos XDXD
O campiño que se ve dende o muro da igrexa, que potitas as flores^^

O can dos veciños da miña avoa saltando como un tolo e disposto a lametar, que simpático que é
E aquí ao pobre lle collín in fraganti XDXD

Graciñas a Midori ese día non foi tan aburrido como adoita ser^^*

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Uaaaaaaaaaaaaa!!! ^_______^
que ben o pasamos dando ese longo paseo polo monte/bosque, mentres escapabamos do señor dos desnudos que xogaba cos paus,e dos veciños do lugar ajajaj mira que son adictos á igrexa meu deus O_o
Ains ese carballo era precioso, todo retorcido, os esquiosd deben pasalo moi ben xogando nel, e os ananos e ninfas tamen, jeje, que os bosques galegos cheos estan deles de seguro ^^
Un bikazo por aguantarme tantos fins de semana na tua casa, e sobre todo un Graciñas moi grande ós treus pais pla paciencia que deben ter ó vernos ás duas sentadas diante do orde fdellando e babeando ata as tantas xDD
ö teu irman nada juas que estou a punto de suplantalo muahahaha, é broma juasjuas...
sodes xeniais, o meu segundo fogar jiji, asias por todo ^3^

noelinha dijo...

aisss pero se xa sabes que non é traballo ningún aguantarte!!meus pais encantados aínda que logo miña nai nos bote bulla por ir as tantas para cama jajaja e que somos unhas frikis de carallo muahahaha
creo que é peor aguantarme a min XDXD o do meu irmán é verdade xa pasas máis tempo aquí que dieguinho ^^ eu encantada que con el non podo frikear e me rouba o ordenador jajajaja

asias a ti!!!!!!!!!!!!!!!

e asias por comentar!!!!

por certo sobre a miña aldea...si que pasan cousas raras verdade? jaja e que esa aldea é especial^^