miércoles, 10 de octubre de 2007

canto tempo!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ao fin decidín escribir algo...e que non me apetecía nada postear así que estiven de vaga Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Teño tantas cousas que postear que xa verei por onde comezo..estes meses descubrín máis talentos musicais, máis peliculas e máis dramas e dramas jeje así que a próxima entrada vai ser complicada porque non sei a que dedicala jeje demasiadas cousas!

E que pensar que fai un ano que xa tou asiatizada parece incríble, se semella que só pasaron uns mesiños de nada^^ a verdade neste ano aprendín moitas cousasPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket, sobre todo aprendín que a parte do mundo comercial occidental hai outro que é xigantesco e dende logo máis que rico XD porque cinematográficamente na miña humilde opinión parécenme a aos luz de hollywood, non quero dicir con isto que no resto do mundo non se faga bó cine, xa que eu vexo tamén peliculas made in usa sen ningún problema e por suposto que hainas moi boas, boísimas. Pero a poesía que teñen as orientais nunca a vin nunha occidental, vese claramente o intento desesperado de moitas produccións hollywoodienses imitando e remakeando peliculas unha e outra vez (e vai en aumento) de filmes de Asia Oriental..e iso que moitos din que por exemplo Hallyu (o chamado cine de Korea do Sur) está de capa caída^^* eu sigo vendo filmes boísimos, claro que hai bodrios como en todos lados, pero un bodrio koreano e mellor que un bodrio americano (o garantizo^^).

Con respecto a esto último, en Korea do Sur últimamente se falaba de certa crise na industria cinematográfica do país..resultou todo máis ben unha estratexia de marketing, dádevos conta que neste último mes das 10 peliculas máis taquilleiras todas son de factura propia menos dous ou tres que se conseguen meter de USA^^* así gustaríame saber onde está crise jeje máis ben vexo que a famosa ola koreana non ten final, sempre nos sorprenderán.

Menudo rollo acabo de botar sobre o cine koreano, tamén teño que engadir que isto non só pasa en Korea xa que nos demais países orientais o seu cine autóctono é o que gaña máis terreo, moitos países europeos quixeran ter esa cuota de cine propio XD

Sobre a música pasa máis do mesmo, e teño que engadir que alí os idols son auténticos stars mediáticos que por onde pasan causan euforia incontrolada; pero a pesares diso xa me gustaría ver a algunhas stars internacionais facendo e prestándose a cousas incríbles jejeje

A conclusión de todo esto é que moito temos que aprenderPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Semellante tocho para non dicir moito ne? Incluso igual non ten sentido ningún pero soltei o primeiro que se me pasou pola cabeza jejeje gomen!

A próxima entrada prometo que terá máis sentido e postearei algo interesante como mínimo.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
chuuuuuuuuuuu

No hay comentarios: